دلنوشته های من
وبی برای نوشته ها و خاطراتم 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس mynotes77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به عجب بارون تندی داره میاد اصفهان!جاتون خالی.اه چشش کردین همین الآن قطع شد.

دم خدا گرم خوب داره روزی این مردمو میرسونه.

اومدم فقط بهتون بگم که یک کم یاد همدیگه باشیم.

راستی 2 تیر آزمون تیزهوشان راهنمایی هاس.تو رو خدا اگه نمونه سوالی چیزی دارین بگین.

[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 18:25 ] [ مهدی ]

بله چند وقت پیش ارسام در وبش منتشر کرد که بله این رضا خان اسمش تو تاریخ بددررفته ولی خودش از مردان نیک روزگاره.بله این یه حقیقته که یه آدم دانا و با شعور بالاخره بعد از سلسله ی ننگین و متاسفانه طولانی قاجار به فکر این گربه ی بیچاره ی دست و پا بسته افتاد.چیه این قدر میگن رضا خان بیسواد بوده.بله اولا حتی اگه بیسواد هم بوده باشه نباید این جور آبروشو ببریم.دوما این آقا معرفت داشت با این که سواد نداشت ،ولی نشون داد با تاسیس دانشگاه آزاد پیشرفت این مردم و مملکت رو میخواد.ببینین این آقا چند گروه رو فرستاد خارج تا درس بخونن،امیر کبیر هم همین کارو کرد ولی به کار امر کبیر میگن اقدام فرهنگی و به کار رضا خان میگن تهاجم فرهنگی.خیلی از افراد دیگه که برای این مردم و مملکت زحمت کشیدند و به بهانه ی هیچ و پوچ بد نامشون کردن نظیر"امیر عباس هویدا"و"شاپور بختیار" که آدمای فرهیخته ای بودند و الآن همه دارن با لقب هایی مثل سرسپرده و خائن و نوکر بی اختیار و ... نامگذاری شون میکنن.

یادمه از این همه فیلم مسخره ای که تلوزیون ایران میذاره یه بازیگراش یه جمله گفت:

"من هیچ وقت از این تاریخی که دستمونه راضی نیستم آخه همیشه کله گنده ها تاریخ رو مینویسن"

[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:34 ] [ مهدی ]

بالاخره تونستم کتاب مورد علاقه م رو که تمام حقایق رو توش نشون میده رو بخرم کتاب"منشا انواع" اثری از دانشمند بزرگ چارلز داروین ترجمه ی دکتر نورالدین فرهیخته.

این کتاب حاصل چندسال تحقیق وپژوهش این دانشمند بزرگه که پس از انتشار این کتاب،داروین با مخالفت شدید و بیهوده ی علمای اسلام روبرو میشه.این علمای مثلا متفکر اسلامی که دارن این کتاب علمی بزرگ رو از ایران ور می چینن و دارن این کتاب رو بعنوان یک کتاب کفرآمیز به مردم ساده ی ما معرفی میکنن و حتی به نسخه یpdf اون هم رحم نمیکنن و دارن از روی سایت ها فیلترش میکنن،نمیان به دلایل درست وبجای این دانشمند توجه کنن که هیچ سخن کفرآمیزی توش وجودنداره،نمیان مدح وستایش این آقا درباره ی خدا رو در اول همین کتاب به مردم نشون بدن و دارن مردم رو گول میزنن و هرروز هم شعار مرگ بر داروین میدن.انشاا... تا آخر تیرماه یه نسخه از این کتاب حجیم رو به صورت فایلpdf براتون میذارم.


 

[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:29 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 21277
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1