دلنوشته های من
وبی برای نوشته ها و خاطراتم 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس mynotes77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:27 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:19 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:15 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:15 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:12 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:9 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:ترول, ] [ 22:54 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:ترول, ] [ 22:53 ] [ مهدی ]

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:ترول, ] [ 22:48 ] [ مهدی ]

lxbktutg1qcr8lrc67y.jpgپس از ماجرای حذف نام خلیج فارس از پشت جلد کتاب فارسی اول ابتدایی مورد ابهام برانگیز دیگری در رابطه با علائم و نمادهای شیطان پرستی در کتاب فارسی اول راهنمایی دیده می شود.که کاملا بر وجود جریانی مخفی در پشت تمامی این جریانات صحه می گذارد.

چنانچه استفاده از این نمادها قبلاًهم مورد استفاده قشر فرهنگی کشور قرار گرفته بود و نمونه آن لوگوی کنفرانس برق و قدرت دانشگاه شهید بهشتی بود.اما سوال این جاست با وجود قطعی شدن ماسونی و شیطانی بودن این نمادها چرا مسوولان فکری نمی کنند.ادامه مقاله را دنبال کنید...

[تصویر: ketab_1.jpg]

پس از ماجرای حذف نام خلیج فارس از پشت جلد کتاب فارسی اول ابتدایی مورد ابهام برانگیز دیگری در رابطه با علائم و نمادهای شیطان پرستی در کتاب فارسی اول راهنمایی دیده می شود.



سایت خبری فردا نوشت:

پس از ماجرای حذف نام خلیج فارس از پشت جلد کتاب فارسی اول ابتدایی و امکان حذف نام پادشاهان از کتابهای تاریخ که وزارت آموزش و پرورش تاکنون نتوانسته پاسخ مناسب و درخوری را درباره آنها ارائه دهد. مورد ابهام برانگیز دیگری در رابطه با علائم و نمادهای شیطان پرستی در کتاب فارسی اول راهنمایی دیده می شود. صفحه 67 این کتاب حاوی تصویری است از یک چشم که بی شباهت به "چشم لوسیفر" نماد شیطان پرست‌ها نیست. این چشم همچنین علامت روشنفکران نیز هست و حتی در دلار ایالات متحده آمریکا نیز به عنوان نظم نوین جهانی دیده می شود.

با جستجویی آسان در گوگل می توان معانی و تفاسیر دیگر این چشم را که گویا بدون توجه و دقت کافی مولفان و تصویر سازان کتابهای درسی در کتاب فارسی اول راهنمایی طراحی شده است، پیدا کرد. این علامت در پیشگویی ها هم به کار می رود و جادوها و نفرین ها، کنترلهای روحی و تمامی انحرافات تحت این علامت به کار می روند.

این تصویر در کنار شعری از شاعر حکیم ابوالقاسم فردوسی ترسیم شده که ارتباط چندانی به آن ندارد. این چشم اگرچه برخلاف چشم لوسیفر یا همان نماد شیطان پرستها در مثلث قرار نگرفته اما اگر به ادامه تصویر دقت کنید متوجه می شوید که امتداد این مثلث تا انتهای تصویر که شامل انسان، خورشید، کتاب و گیاه و چند مایه حیاتی دیگر بوده، کشیده شده است که معنی همان تحت کنترل و احاطه قرار گرفتن تمام موجودات را دارد؛ همان چیزی که شیطان پرستها درباره لوسیفر عنوان می کنند.

[تصویر: ketab.jpg]

 

 

نگارش یافته توسط عبدلله خدابنده

 

 

منبع : ماسون نیوز

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:ماسونی,شیطان پرستی,نماد فراماسونری,کتاب فارسی,اول راهنمایی, ] [ 17:46 ] [ مهدی ]

از این نشانه های فراماسونری در ایران زیاد شده در همین تهران خودمون.

جالب از اینکه یه موسسه ی آموزشی بسیار معروف در سراسر ایران روی جلد کتاباش نماد تک چشم قرار داره. واقعا شرم آوره.(در تصویر مشاهده میکنید)

                                                         لینک دانلود عکس

پاسخی دیگر به شاهین نجفی

 

حتما دانلود کنین.

[ جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:23 ] [ مهدی ]

 میگن دیشب(16 خرداد)شرکت پپسی برای 15 دقیقه لوگوی خودشو رو ماه انداخته(ساعت11:30).

هی خدا من چرا یادم رفت ببینم؟

میخواستم ببینم آیا کسی این واقعه رو دیشب دیده؟اگه دیدین حتما تو نظرات بگین.

مرسی

 

[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:57 ] [ مهدی ]

به عجب بارون تندی داره میاد اصفهان!جاتون خالی.اه چشش کردین همین الآن قطع شد.

دم خدا گرم خوب داره روزی این مردمو میرسونه.

اومدم فقط بهتون بگم که یک کم یاد همدیگه باشیم.

راستی 2 تیر آزمون تیزهوشان راهنمایی هاس.تو رو خدا اگه نمونه سوالی چیزی دارین بگین.

[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 18:25 ] [ مهدی ]

بله چند وقت پیش ارسام در وبش منتشر کرد که بله این رضا خان اسمش تو تاریخ بددررفته ولی خودش از مردان نیک روزگاره.بله این یه حقیقته که یه آدم دانا و با شعور بالاخره بعد از سلسله ی ننگین و متاسفانه طولانی قاجار به فکر این گربه ی بیچاره ی دست و پا بسته افتاد.چیه این قدر میگن رضا خان بیسواد بوده.بله اولا حتی اگه بیسواد هم بوده باشه نباید این جور آبروشو ببریم.دوما این آقا معرفت داشت با این که سواد نداشت ،ولی نشون داد با تاسیس دانشگاه آزاد پیشرفت این مردم و مملکت رو میخواد.ببینین این آقا چند گروه رو فرستاد خارج تا درس بخونن،امیر کبیر هم همین کارو کرد ولی به کار امر کبیر میگن اقدام فرهنگی و به کار رضا خان میگن تهاجم فرهنگی.خیلی از افراد دیگه که برای این مردم و مملکت زحمت کشیدند و به بهانه ی هیچ و پوچ بد نامشون کردن نظیر"امیر عباس هویدا"و"شاپور بختیار" که آدمای فرهیخته ای بودند و الآن همه دارن با لقب هایی مثل سرسپرده و خائن و نوکر بی اختیار و ... نامگذاری شون میکنن.

یادمه از این همه فیلم مسخره ای که تلوزیون ایران میذاره یه بازیگراش یه جمله گفت:

"من هیچ وقت از این تاریخی که دستمونه راضی نیستم آخه همیشه کله گنده ها تاریخ رو مینویسن"

[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:34 ] [ مهدی ]

بالاخره تونستم کتاب مورد علاقه م رو که تمام حقایق رو توش نشون میده رو بخرم کتاب"منشا انواع" اثری از دانشمند بزرگ چارلز داروین ترجمه ی دکتر نورالدین فرهیخته.

این کتاب حاصل چندسال تحقیق وپژوهش این دانشمند بزرگه که پس از انتشار این کتاب،داروین با مخالفت شدید و بیهوده ی علمای اسلام روبرو میشه.این علمای مثلا متفکر اسلامی که دارن این کتاب علمی بزرگ رو از ایران ور می چینن و دارن این کتاب رو بعنوان یک کتاب کفرآمیز به مردم ساده ی ما معرفی میکنن و حتی به نسخه یpdf اون هم رحم نمیکنن و دارن از روی سایت ها فیلترش میکنن،نمیان به دلایل درست وبجای این دانشمند توجه کنن که هیچ سخن کفرآمیزی توش وجودنداره،نمیان مدح وستایش این آقا درباره ی خدا رو در اول همین کتاب به مردم نشون بدن و دارن مردم رو گول میزنن و هرروز هم شعار مرگ بر داروین میدن.انشاا... تا آخر تیرماه یه نسخه از این کتاب حجیم رو به صورت فایلpdf براتون میذارم.


 

[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:29 ] [ مهدی ]

رخی بازدیدکنندگان مقبره کوروش هخامنشی در پاسارگارد استان فارس، طی یک بدعت عجیب در هنگام ورود به محوطه مذکور، بر قبر کوروش "سجده" می کنند!

 
به گزارش خبرنگار پارسینه، اخیرا برخی بازدیدکنندگان مقبره کوروش هخامنشی در پاسارگارد استان فارس، طی یک
بدعت عجیب در هنگام ورود به محوطه مذکور، بر قبر کوروش "سجده" می کنند
 
این اقدام تاکنون سابقه نداشته است ولی در ماههای اخیر افزایش خاصی پیدا کرده است و به تقریبا صورت یک عرف
درآمده است.

 

ما ایرانیا بدبخت ترینیم که به خاطر یه عقایدی داریم کفر هم میورزیم به خدا مشرک میشیم حالا مثلا کوروش پادشاه بوده که بوده بهش احترام بذاریم نه تا این حد که به خاطر یه پادشاه که نباید به خدا مشرک شد؟ در ضمن اینو میشه یکی از سیاست های دولت دونست که این مقبره ی تاریخی رو که نشون دهنده ی عزت و تمدن یک ملته بعنوان یکی از عوامل ایجاد فساد وفتنه نابودش کنن.

اما خودمونیم کار خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی زشت بود.

[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:25 ] [ مهدی ]

عکس جالبی که یکی از دوستام همین الآن برام ارسال کرد.اگه جای عکس آدرس یه سایت اومد روش کلیک کنید.

 

http://up.vatandownload.com/images/b2y2pjlwumoe8rsy81u9.jpg

[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:36 ] [ مهدی ]

سر کلاس علوم معلمه گفت:در کارخونه های مختلف فیلتر های تصفیه هوای مختلفی وجود داره که نمیذاره هوای ناسالم از کارخونه بیرون بره.البته میگفت تهران و اصفهان در دره قرار دارند،آلودگی فراوونه چرا؟چون که (حالا من که تهرانی نیستم اصفهان خودمونو میگم) در شرق اصفهان کارخونه های کاشی سازی و گچبری این جور آت و آشغالا هست که اونا فیلترهای تصفیه شونو از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر روشن میذارن که امکان داره بازرس بیاد.بعد خاموشش میکنن و این کارخانه جات هزار تا کثافت و آلودگی وارد این هوا میکنن.بعد دولت میاد به مردم یه دروغ بزرگ میگه که آلودگی هوا رو تقصیر اونا میندازه.بعد چون این دوتا شهر توی دره قرار دارند،آلودگی هوا وارد شهر میشه.بعد مردم بیچاره این هوا رو استنشاق میکنن،هزارتا درد و بلا و کوفت و زهرمار دیگه سرشون میاد تازه آلودگی هوا هم تقصیر خودشون می افته.بعد دولت میاد طرح زوج و فرد رو میذاره تا این مردمو دور از جون خر حساب کنه.

تو رو خدا این مطلبو هر جا تونستین پخش کنین تا دست اینا رو شه

[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:12 ] [ مهدی ]

خداییش ابن دوتا عکسو با هم مقایسه کنین.توی تلویزیون با چادر و چارقد بیرون تلویزیون...

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:5 ] [ مهدی ]

یه بار در مورد گرونی مطلب گذاشتم ولی الآن چون گرونی معضل بزرگیه مجبورم ازش صحبت کنم:

اولین بار که قرار بود یارانه ها رو حذف کنن،از یه راه چرتی به نام خوشه بندی استفاده کردن.ولی این راه خوشه بندی اگر یه کم با حساب و کتاب تر انجام میشد،الآن هم مردم80 درصد نسبتا بد وضع یا متوسط ایران کاملا حقشون رعایت میشد و اون گردن کلفتا یا همون ثروتمندا هم حالشون گرفته میشد.در طرح خوشه بندی تقریبا70 درصد مردم در خوشه ی3 ،20 درصد در خوشه ی2 و تنها 10درصد در خوشه ی 1 قرار گرفتن.اگر واقعا اینطور بود که ملت ایران ثروتمند ترین ملت دنیا بودند.البته این سوال هم مطرح میشه که خونواده ی متوسطی مث خونواده ی ما که در آمدش ماهانه تقریبا 1 میلیون درآمد دارن و خونواده ی ثروتمندی که در یک ماه میلیارد ها تومن در آمد دارن در یک درجه و مرتبه اند؟

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:43 ] [ مهدی ]

یه روز یه ترک بود ...

اسمش ستار خان
بود، شاید هم باقرخان
شجاع بود و نترس.

در دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود ، با کمک دیگر مبارزان ترک ، در برابر دیکتاتوری ایستاد.

او برای مردم ایران ، آزادی می خواست

و در این راه ، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک ، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند

.

یه روز یه رشتی بود...

اسمش میرزا کوچک خان
 بود، میرزا کوچک خان جنگلی.

او می توانست از سبزی جنگل های شمال
و از دریای آبی اش لذت ببرد و عمری را به خوشی و آرامش سپری کند

اما سرزمین اش را دوست داشت و مردمانش را

و برای همین در برابر ستم ایستاد
آنقدر که روزی سرش را از تنش جدا کردند.

یه روز یه اصفهانی بود...

اسمش حسین خرازی

وقتی عراقی ها به کشورش حمله کردند ،
جانش را برداشت و با خودش برد دم توپ و گلوله و خمپاره.

کارش شد دفاع از مردم سرزمینش ، از ناموس شان و از دین شان.

آنقدر جنگید و جنگید تا در یکی از روزهای آن جنگ بزرگ ، خونش بر زمین ریخت و خودش به آسمان رفت.

 

یه روز یه ...
ترک و رشتی و فارس و کرد و لر و اصفهانی و عرب و ... !

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند

و به صرافت شکستن قفل دوستی ما افتادند

و از آن پس "یه روز یه ... بود" را کردند جوک تا این ملت ، به جای حماسه های اقوام این سرزمین که به عشق همدیگر ، حتی جانشان را هم نثار کرده اند ، به "جوک ها " و "طعنه ها" و "تمسخرها" سرگرم باشند و چه قصه غم انگیزی!




[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:2 ] [ مهدی ]

زنگ تاریخ بود که معلمه گفت:بله یکی از بدترین اقدامات رضا خان کشف حجاب بانوان بود.اون روزا رضا شاه سر هر کوچه و خیابون دو سه تا گزمه میذاشته که چادر رو از سر زنان بکشند.

یهو بچه ها هوار زدند:حالا باید بزور سرشاون چادر بذاریم!

راستی ها عجب ملت مسخره ای ما داریم.بازم صد رحمت به عربای بت پرست که حداقل احترام قبلیاشونو نگه میداشتنو به خاطر اونا بت ها رو میپرستیدن.

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:30 ] [ مهدی ]

"به نام خدا" یا "بسم الله الّرحمن الرّحیم" یا هم"In the name of God"

 سلام و تشکر به خاطر سرزدن به وبم که محبت کردید ،قدمتون رو چشم ...

 

[ جمعه 21 بهمن 1398برچسب:, ] [ 21:23 ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 21287
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1